Phuket - în vizită la insula lui James Bond

Niciun comentariu

Vă povesteam că am fost în Phuket și că, în două din cele cinci zile pe care le-am petrecut aici am fost în două excursii inedite. Una dintre ele a fost în vizită la insula lui James Bond.

Am plecat dis-de-dimineață, am fost preluați de la hotel și duși într-un mic și cochet port unde ne-am îmbarcat pe o barcă alături de alți turiști din toată lumea.
Am demarat în viteză, din barcă am văzut tot felul de insule interesante, unele având diverse forme. Ghidul ne-a atras atenția asupra a două insule cu formă de balenă și elefant. Vulturi răzleți se învârteau deasupra vegetației luxuriante iar luciul apei era despicat doar de bărcile cu turiști.

Insula lui James Bond sau Phang Nga
După câteva minute am ajuns la mult așteptata insulă a lui James Bond. Insula se remarcă prin forma sa trapezoidală, cu baza mică erodată de apa mării. Numele insulei provine de la faimoasa serie James Bond iar insula a aparut în filmele:  The Man with the Golden Gun and Tomorrow Never Dies.

Canoe printre insule
Următoarea activitate a fost canoe. Într-un peisaj de vis printre insule și alunecând pe canale înguste am fost purtați în canoe de un băiețel thailandez tare simpatic.  Deși nu știa engleză a încercat să ne ghideze printre cele mai frumoase insule până la a doua insulă James Bond așa cum o numesc thailandezii.

Satul musulman Ko Panyi
Izolat de lumea modernă, protejat de un monolit de calcar și construit pe piloni într-un decor aparte un sat musulman se întinde pe câteva sute de metri. Am debarcat aici și am luat un prânz tradițional. Fiind un sat de musulmani consumul de alcool este interzis. După masa delicioasă am avut la dispoziție puțin timp să vizităm satul. Este fascinant cum oamenii de aici pot trai așa. Turismul este activitatea de bază la fel ca și pescuitul. Poți găsi aici perle naturale foarte ieftine și multe alte lucruri interesante.

Plajă la Marea Andaman
Ziua s-a încheiat frumos cu o baie în mare pe o plajă solitară. După vreo oră de bălăceală ne-am întors în Phuket.  Totul a durat până în jurul orei 17.00 și ne-am întors la hotel până la apusul sorelui.

Pentru mine a fost o experiență frumoasă deoarece:
  • Am cunoscut foarte mulți tineri din toată lumea
  • Am văzut și făcut lucruri pe care nu le mai făcusem până atunci
  • Am luat contact cu localnicii și am văzut puțin din cultura thailandeză
  • Am petrecut o zi relaxantă
Dacă v-a plăcut excursia de astăzi nu uitați să dați like și share articolului și stați cu ochii pe noi pentru că mai avem o excursie cel puțin la fel de interesantă despre care să vă povestim.